piątek, 15 czerwca 2012

back to reality...

W ciagu jednego dnia z 34°C i wilgotnosci powyzej normy europejskiej przenieslismy sie na paryskie ulice gdzie przywitala nas tez wilgotnosc, ale w postaci deszczu i temperatura, za ktora nie tesknilismy... Teraz jestem w Normandii, pogoda lozkowa zajadam sie stesknionym camembert i popijam czerwonym winem. Przegladam zdjecia z Azji. Milosc od pierwszego wejrzenia!! Czekam, na mozliwosc skorzystania z szybszego internetu, zeby moc wrzucic zdjecia na bloga.

Azja... Duzo widzielismy, wiele sie wydarzylo, ale nie wystarczajaco, zeby czuc sie sytym i zeby nie nawiedzala mnie ta natretna mysl "a moglam zrobic jeszcze to, albo tamto". Podczas naszej miesiecznej wloczego zwiedzilismy czesc Tajlandii, polnocny Laos i zaliczylismy spontaniczny tydzien na Filipinach. Powrot do rzeczywistosci nie jest najlatwiejszy, chyba najbardziej ratuje mnie to, ze za pare dni przeprowadzamy sie do Belgii wiec teraz skupiam sie na szukaniu mieszkania tam i zalatwianiu formalnosci tu we Francji.
Photobucket Photobucket Photobucket

7 komentarzy:

  1. Irlandia, Francja, Belgia :) Piękny bagaż. A jeśli można spytać gdzie w Belgii? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Belgii ??? Alors bienvenus !

    OdpowiedzUsuń
  3. @ chocolatchaudalacannelle w Belgii do stolicy :) planowalismy Namur na poczatku bo moj Pe mieszkal w okolicach podczas swojego college, ale jednak doszlismy do wniosku, ze wiecej mozliwosci bedziemy mieli w Brukseli.

    @ miss_coco dziekuje :) mam nadzieje, ze Belgia przyjmie mnie rownie milo jak Francja. W tym tygodniu rozpoczynam szukanie kolokacji bo moj Pe wyjezdza na wakacje do Irlandii popracowac wiec zawsze to bedzie weselej i taniej pomieszkac przez ten czas z ludzmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia... Zwłaszcza to ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje czaro. To tez moje ulubione, szkoda, ze nie mialam wiecej odwagi, aby poprosic ja o portret...

      Usuń
  5. To znowu nie bedziesz miala czasu, zeby cos opisac...To moze wiecej zdjec chociaz. Powodzenia w nowych planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrecz przeciwnie ;) teraz wreszcie mam staly internet i sporo czasu dla siebie bo moj Pe na lato do Irl wyjechal pracowac wiec mysle, ze wlasni czasu i tematow mi nie zabraknie bo Belgowie sa bardzo kreatywni.

      Usuń